Elintarvikeyritykset Ruotsin markkinoille

Vuoden 2020 VVE-tapahtumassa ohjelmaan kuului elintarvikealan yrityksille suunnattu esitys aiheesta, Miten elintarvikeyritys voi päästä Ruotsin markkinalle. Asiantuntijana toimi Anders Holm (Borkan Business Partner AB), jolla on kahdenkymmenen vuoden kokemus viennistä pääasiassa elintarvikealalta. Hänen erikoisosaamisensa on vientistrategioiden suunnittelu ja toteuttaminen.

 

Elintarvikealan yrityksille tarjottiin myös mahdollisuus Anders sparraukseen tapahtuman jälkeen, ja se toteutettiin muutaman valitun elintarvikeyrityksen kanssa. Vuoden 2021 aikana Anders on myös tehnyt toimenpiteitä Ruotsin markkinalle neljän VVE-tapahtumaan osallistuneen yrityksen kanssa. Näistä yksi oli Närpes Grönsaker, ja yrityksessä oltiin erittäin tyytyväisiä.

 

”VVE-tapahtuma oli hyvin suunniteltu ja toteutettu ja yhteistyö Anders Holmin kanssa on sujunut hyvin Ruotsin markkinalle tehtyjen toimenpiteiden osalta”, Närpes Grönsakerin myynti- ja markkinointipäällikkö Jonas Lundström kertoo.

 

Viexpo Virtual Export Event 2022 -tapahtuman tavoitteena on inspiroida, rohkaista ja auttaa suomalaisia pk-yrityksiä kansainvälisille markkinoille.

Tule mukaan!

Nämä artikkelit voivat myös kiinnostaa sinua

Kokemuksia elintarvikeviennistä, Pohjoismaiset markkinamahdollisuudet ja klusterirakentaminen

Viennin ja kansainvälistymisen edistämisen virtuaalitapahtuma Viexpo Virtual Export Event 2023 järjestetään nyt kolmatta kertaa 26.-27.1.2023. Tämän kertainen tapahtuma rakentuu etenkin neljän pääteeman ympärille; erottautuminen digikanavissa, pohjoismaiset markkinamahdollisuudet, kokemuksia elintarvikeviennistä, ja klusterirakentaminen. Tässä jutussa kerromme tarkemmin perjantain ohjelmasta, jossa käsitellään kolmea näistä neljästä teemasta.   Kokemuksia

Erottautuminen digikanavissa ja Pohjoismaiset markkinamahdollisuudet

Viexpo Virtual Export Event 2023 -tapahtuman ohjelma alkaa vähitellen muodostua. Tämä viennin ja kansainvälistymisen edistämisen virtuaalitapahtuma järjestetään nyt kolmatta kertaa 26.-27.1.2023. Tämän kertainen tapahtuma rakentuu etenkin neljän pääteeman ympärille; erottautuminen digikanavissa, pohjoismaiset markkinamahdollisuudet, kokemuksia elintarvikeviennistä, ja klusterirakentaminen. Tässä jutussa kerromme torstain kahdesta ensimmäisestä teemasta ja

Pohjoismaisille markkinoille ja edelleen maailmalle

Pohjanmaan kautta Pohjoismaisille markkinoille ja edelleen maailmalle! Tämä on Viexpolla kirkkaana mielessä toimintaa suunniteltaessa ja toteutettaessa. Viexpo Virtual Export Event 2022 tapahtumassakaan tätä ei ole unohdettu.   Ohjelmaan on saatu hienosti mukaan Ruotsin mahdollisuudet erityisesti elintarvikealan yrityksille, Pohjoismaisten verkostojen mahdollisuudet NordicHubin näkökulmasta sekä esimerkkinä yhteistyön