Viexpo Virtual Export Event 2022 -tapahtuman ohjelma alkaa olla hyvällä mallilla.
Olemme saaneet mukaan monia kiinnostavia asiantuntijoita sekä useita kiinnostavia aiheita. Erityisesti digitalisaatioon ja tulevaisuuden digitaalisen osaamisen liittyvät teemat tuntuvat kovin ajankohtaisilta.
Pandemia on pakottanut meidät jokaisen ottamaan jonkinlaisen digiloikan, ja pääosin olemmekin osanneet suhteellisen sujuvasti muuttaa ajatteluamme ja rohkeasti ottaa vastaan sellaisia uudistuksia, joiden avulla olemme voineet toteuttaa tehtäväämme.
Muutos on kuitenkin ollut nopea, ja selkeästi yhä kiihtyvä. Käytössämme on yhä uusia digitaalisia työkaluja, joita käytämme sujuvasti. Liiketoiminnassa olemme saaneet mahdollisuuden uudenlaiseen kaupantekoon erilaisin digitaalisin keinoin. Verkkokauppa-alustoja on tarjolla jokaiselle sopivan kokoisena, kotisivuja uudistetaan ja niille tehdään sopivia kieliversioita, markkinoinnissa digitaaliset kanavat ovat jo elinehto.
Kukaan ei kysy olemmeko valmiit tähän? Maailma on nyt vain auki ja mahdollisuuksia tarjotaan joka suunnalta. Osaammeko huomioida kaikki mahdollisuuksiin liittyvät haasteet, ja pysyä vauhdissa mukana?
Viexpo Virtual Export Event 2022 -tapahtumassa tarjoamme yritysten tueksi näkökulmia, joiden avulla on helpompi pysyä mukana vauhdissa.
Matias Toukonen, Axla Logistics, avaa verkkokauppaan liittyviä näkökulmia ja O’Wow -yritys kertoo oman tarinansa verkkokauppamaailmassa.
Kuulemme myös, miten kansainvälinen markkinointi hoidetaan tulevaisuudessa, kun Sebastian Östman, Genero, avaa markkinointiin liittyviä tulevaisuuden malleja.
Viexpo Virtual Export Event 2022 -tapahtuman tavoitteena on inspiroida, rohkaista ja auttaa suomalaisia pk-yrityksiä kansainvälisille markkinoille.
Tule mukaan!