Digiosaaminen on liiketoiminnan elinehto

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Viexpo Virtual Export Event 2022 -tapahtuman ohjelma alkaa olla hyvällä mallilla.

Olemme saaneet mukaan monia kiinnostavia asiantuntijoita sekä useita kiinnostavia aiheita. Erityisesti digitalisaatioon ja tulevaisuuden digitaalisen osaamisen liittyvät teemat tuntuvat kovin ajankohtaisilta.

 

Pandemia on pakottanut meidät jokaisen ottamaan jonkinlaisen digiloikan, ja pääosin olemmekin osanneet suhteellisen sujuvasti muuttaa ajatteluamme ja rohkeasti ottaa vastaan sellaisia uudistuksia, joiden avulla olemme voineet toteuttaa tehtäväämme.

Muutos on kuitenkin ollut nopea, ja selkeästi yhä kiihtyvä. Käytössämme on yhä uusia digitaalisia työkaluja, joita käytämme sujuvasti. Liiketoiminnassa olemme saaneet mahdollisuuden uudenlaiseen kaupantekoon erilaisin digitaalisin keinoin. Verkkokauppa-alustoja on tarjolla jokaiselle sopivan kokoisena, kotisivuja uudistetaan ja niille tehdään sopivia kieliversioita, markkinoinnissa digitaaliset kanavat ovat jo elinehto.

 

Kukaan ei kysy olemmeko valmiit tähän? Maailma on nyt vain auki ja mahdollisuuksia tarjotaan joka suunnalta. Osaammeko huomioida kaikki mahdollisuuksiin liittyvät haasteet, ja pysyä vauhdissa mukana?

Viexpo Virtual Export Event 2022 -tapahtumassa tarjoamme yritysten tueksi näkökulmia, joiden avulla on helpompi pysyä mukana vauhdissa.

 

Matias Toukonen, Axla Logistics, avaa verkkokauppaan liittyviä näkökulmia ja O’Wow -yritys kertoo oman tarinansa verkkokauppamaailmassa.

Kuulemme myös, miten kansainvälinen markkinointi hoidetaan tulevaisuudessa, kun Sebastian Östman, Genero, avaa markkinointiin liittyviä tulevaisuuden malleja.

 

Viexpo Virtual Export Event 2022 -tapahtuman tavoitteena on inspiroida, rohkaista ja auttaa suomalaisia pk-yrityksiä kansainvälisille markkinoille.

Tule mukaan!

Nämä artikkelit voivat myös kiinnostaa sinua

Elintarvikeyritykset Ruotsin markkinoille

Vuoden 2020 VVE-tapahtumassa ohjelmaan kuului elintarvikealan yrityksille suunnattu esitys aiheesta, Miten elintarvikeyritys voi päästä Ruotsin markkinalle. Asiantuntijana toimi Anders Holm (Borkan Business Partner AB), jolla on kahdenkymmenen vuoden kokemus viennistä pääasiassa elintarvikealalta. Hänen erikoisosaamisensa on vientistrategioiden suunnittelu ja toteuttaminen.   Elintarvikealan yrityksille tarjottiin myös mahdollisuus

Pohjoismaisille markkinoille ja edelleen maailmalle

Pohjanmaan kautta Pohjoismaisille markkinoille ja edelleen maailmalle! Tämä on Viexpolla kirkkaana mielessä toimintaa suunniteltaessa ja toteutettaessa. Viexpo Virtual Export Event 2022 tapahtumassakaan tätä ei ole unohdettu.   Ohjelmaan on saatu hienosti mukaan Ruotsin mahdollisuudet erityisesti elintarvikealan yrityksille, Pohjoismaisten verkostojen mahdollisuudet NordicHubin näkökulmasta sekä esimerkkinä yhteistyön

Alankomaiden markkinat

Marraskuussa 2020 järjestetyssä Viexpo Virtual Export Event – tapahtumassa oli yhtenä teemana Alankomaiden markkinat.   Asiantuntijoina toimivat Laura Dib Trademill Finland Oy:ltä ja Marc Wullings Skiprediltä. Osallistuvat yritykset pääsivät tutustumaan myös Rotterdam Partners – organisaatioon, Claudia Stolk kertoi miten he voivat auttaa suomalaisyrityksiä markkinoille pääsemisessä.