Digiosaaminen on liiketoiminnan elinehto

Viexpo Virtual Export Event 2022 -tapahtuman ohjelma alkaa olla hyvällä mallilla.

Olemme saaneet mukaan monia kiinnostavia asiantuntijoita sekä useita kiinnostavia aiheita. Erityisesti digitalisaatioon ja tulevaisuuden digitaalisen osaamisen liittyvät teemat tuntuvat kovin ajankohtaisilta.

 

Pandemia on pakottanut meidät jokaisen ottamaan jonkinlaisen digiloikan, ja pääosin olemmekin osanneet suhteellisen sujuvasti muuttaa ajatteluamme ja rohkeasti ottaa vastaan sellaisia uudistuksia, joiden avulla olemme voineet toteuttaa tehtäväämme.

Muutos on kuitenkin ollut nopea, ja selkeästi yhä kiihtyvä. Käytössämme on yhä uusia digitaalisia työkaluja, joita käytämme sujuvasti. Liiketoiminnassa olemme saaneet mahdollisuuden uudenlaiseen kaupantekoon erilaisin digitaalisin keinoin. Verkkokauppa-alustoja on tarjolla jokaiselle sopivan kokoisena, kotisivuja uudistetaan ja niille tehdään sopivia kieliversioita, markkinoinnissa digitaaliset kanavat ovat jo elinehto.

 

Kukaan ei kysy olemmeko valmiit tähän? Maailma on nyt vain auki ja mahdollisuuksia tarjotaan joka suunnalta. Osaammeko huomioida kaikki mahdollisuuksiin liittyvät haasteet, ja pysyä vauhdissa mukana?

Viexpo Virtual Export Event 2022 -tapahtumassa tarjoamme yritysten tueksi näkökulmia, joiden avulla on helpompi pysyä mukana vauhdissa.

 

Matias Toukonen, Axla Logistics, avaa verkkokauppaan liittyviä näkökulmia ja O’Wow -yritys kertoo oman tarinansa verkkokauppamaailmassa.

Kuulemme myös, miten kansainvälinen markkinointi hoidetaan tulevaisuudessa, kun Sebastian Östman, Genero, avaa markkinointiin liittyviä tulevaisuuden malleja.

 

Viexpo Virtual Export Event 2022 -tapahtuman tavoitteena on inspiroida, rohkaista ja auttaa suomalaisia pk-yrityksiä kansainvälisille markkinoille.

Tule mukaan!

Nämä artikkelit voivat myös kiinnostaa sinua

Kokemuksia elintarvikeviennistä, Pohjoismaiset markkinamahdollisuudet ja klusterirakentaminen

Viennin ja kansainvälistymisen edistämisen virtuaalitapahtuma Viexpo Virtual Export Event 2023 järjestetään nyt kolmatta kertaa 26.-27.1.2023. Tämän kertainen tapahtuma rakentuu etenkin neljän pääteeman ympärille; erottautuminen digikanavissa, pohjoismaiset markkinamahdollisuudet, kokemuksia elintarvikeviennistä, ja klusterirakentaminen. Tässä jutussa kerromme tarkemmin perjantain ohjelmasta, jossa käsitellään kolmea näistä neljästä teemasta.   Kokemuksia

Erottautuminen digikanavissa ja Pohjoismaiset markkinamahdollisuudet

Viexpo Virtual Export Event 2023 -tapahtuman ohjelma alkaa vähitellen muodostua. Tämä viennin ja kansainvälistymisen edistämisen virtuaalitapahtuma järjestetään nyt kolmatta kertaa 26.-27.1.2023. Tämän kertainen tapahtuma rakentuu etenkin neljän pääteeman ympärille; erottautuminen digikanavissa, pohjoismaiset markkinamahdollisuudet, kokemuksia elintarvikeviennistä, ja klusterirakentaminen. Tässä jutussa kerromme torstain kahdesta ensimmäisestä teemasta ja

Elintarvikeyritykset Ruotsin markkinoille

Vuoden 2020 VVE-tapahtumassa ohjelmaan kuului elintarvikealan yrityksille suunnattu esitys aiheesta, Miten elintarvikeyritys voi päästä Ruotsin markkinalle. Asiantuntijana toimi Anders Holm (Borkan Business Partner AB), jolla on kahdenkymmenen vuoden kokemus viennistä pääasiassa elintarvikealalta. Hänen erikoisosaamisensa on vientistrategioiden suunnittelu ja toteuttaminen.   Elintarvikealan yrityksille tarjottiin myös mahdollisuus